Oerlemans - Owocowy mix na Kompot

Dzisiaj zrecenzujemy coś lekkiego – wieloowocową mieszankę na kompot. Produkt tej firmy powinien znajdować się w większości marketów, a jego cena wynosi koło 8zł.




Trochę informacji o samym produkcie:

Firma: Oerlemans
Masa: 450g
Skład: mrożone śliwki, wiśnie, truskawki, agrest, czarna i czerwona porzeczka.


Wartość odżywcza w mrożonym produkcie
W 100 g
W porcji 150g
%RWS w porcji 150g
Wartość energetyczna
197kJ/47kcal
296kJ/70kcal
4,00%
Tłuszcz/
w tym tłuszcze nasycone
<0.5g

<0.1g
<0.5g

<0.1g
0,00%

0,00%
Węglowodany/
w tym cukry
9g
8.4g
13g
12g
5,00%
14,00%
Błonnik
2.6g
3.9g
-
Białko
0.9g
1.4g
3,00%
Sól
0.00g
0.00g
0,00%


Po wyciągnięciu z opakowania owoce wyglądają tak:



Owoce mają wyraziste barwy i nawet zamrożone mają silny aromat. Oszronienie owoców może świadczyć o złym sposobie przechowywania lub o rozmrożeniu owoców i ponownym ich zamrożeniu.


Zgodnie z zaleceniem producenta owoce zalałem 1.5 l wody i dosłodziłem. Kompot gotowałem koło 15 minut.



Po ugotowaniu pozostawiłem kompot, by przestygł i następnie przelałem do dzbanka.
W smaku jest kwaskowaty i bardzo czuć truskawki. 



Ocena 7/10

Plusy:
-Mocno owocowy
-Łatwy w przygotowaniu

Minusy:
-Oszronione owoce (nie można winić producenta bez uprzedniego dochodzenia)
-Droższa niż inne mieszanki

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na bloga, przydatny ludziom w życiu :) też prowadzę bloga z recenzjami tylko że książek :) Zapraszam do mnie:
    http://rozenksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | x.